G ünümüzün rekabet ortamında müşteri odaklılık, rakip analizi, stratejik plânlama kavramları işletme literatüründe sıklıkla kullanılmaktadır. Rekabet, sektördeki diğerlerinden daha çok çalışmayı, farklı çalışmayı gerektirir. Sektöründe etkili ve tercih edilebilir bir kurum olabilmek için, eğitim kurumları değişimlere ayak uydurabilecek dinamik bir yapı kazanmak zorundadır. Değişen toplum ihtiyaçlarını yakalayabilen eğitim kurumları ayakta kalabilmekte, değişimin işaretlerini zamanında fark edip gerekli hazırlıkları yapabilenler, sektöründe tercih edilen kurumlar olmaktadır. Her eğitim kurumu hizmetlerindeki diğerlerinden farklılıklarını, kurumlarına, yönetimlerine ve hizmet anlayışlarına en uygun pazarlama stratejileriyle velilerine ulaştırmayı tercih eder. Sektörde nitelikli ve tercih edilebilir bir eğitim kurumu olmak için özel öğretim kurumları da işletmecilik anlayışıyla yönetilir. İşletmecilik anlayışı içerisinde "pazarlama" faaliyetlerinin önemli bir yeri vardır
Yorumlar
Yorum Gönder